Pamatujte si ale, že nás můžete kdykoliv kontaktovat:
Doklady nám můžete zaslat prostřednictvím e-mailu, nahrát na drive, nebo donést v tištěné formě přímo k nám.
Máme pro Vás dvě možnosti, buď vyplníte plnou moc a převzetí všech dokumentů necháte na nás, nebo kontaktujete svoji současnou firmu a dohodnete se na předání podkladů, které potom přímo nám donesete. Pokud se v minulém účetnictví objeví nějaké nesrovnalosti, budeme Vás o nich neprodleně informovat.
Ano, pokud chcete ze své firmy čerpat peníze formou odměny, pak smlouvu mít musíte.
Tou hlavní povinností je jednat s péčí řádného hospodáře, stejně jako nést následky jejího porušení. To vlastně znamená, že musíte jednat vůči společnosti s loajalitou a řádnou péčí.
Plátcovství DPH není automatickou záležitostí. Po vzniku společnosti je nutné odeslat na příslušný finanční úřad dobrovolnou registraci k této dani. Finanční úřad tyto žádosti posuzuje individuálně.
To jestli se o vedení daňové evidence, nebo účetnictví požádáte specializovanou účetní firmu, nebo si doklady budete zpracovávat sami je čistě Vaše volba. Vždy je ale nutné zvážit pro a proti.
Veškerou komunikaci s úřady necháte na nás, vše za Vás vyřídíme.
Ano komunikujete vždy pouze s jednou účetní , která Vám rozumí a dokáže vyřešit každou situaci, pokud účetní odchází např. na dovolenou vždy jste dopředu informováni o jejím záskoku.
Jak číst účetní výkazy: Co jsou aktiva a pasiva? Jak číst účetní výkazy: Co jsou aktiva a pasiva? Účetní výkazy jsou nepostradatelným nástrojem pro…
Předčasné splacení hypotéky: Nová pravidla od září 2024 Předčasné splacení hypotéky: Nová pravidla od září 2024 S účinností od září 2024 se mění pravidla…
Od ledna 2025 budou čeští zaměstnanci moci využít nové možnosti rozvrhnout si pracovní dobu přímo na pracovišti, nejen při práci z domova. Tato změna…