Vedení účetnictví
Staré Město
Přijímáme nové klienty

Spravujeme účetní agendu pro OSVČ a firmám všech velikostí v režimu s.r.o. nebo a.s.

Účetnictví a úřady máte s Fivo pod kontrolou.
Zastoupíme vás na úřadech když nemůžete.

Je jedno odkud jste, fungujeme po celé ČR.
Veškeré doklady si u Vás vyzvedne náš kurýr.

Nezáleží na tom zda jste malá či velká firma, e-shop nebo
OSVČ
, své hnízdečko si u nás najde každý.

Chci účetnictví od FIVO

Zkušenosti a odbornost

Jsme odborníky v oblasti účetnictví a daňových předpisů a můžeme Vám poskytnout cenné rady a doporučení.

Dodržení termínů

Účetní džungle je pro nás zábava a dodržení termínu povinnosti.

Moderně a online

Sice jsme gorily, ale nezůstaly jsme zaseklé 100 let za opicemi. Online účetnictví milujeme.

Šetříme peníze

Věnujte čas svému podnikání, my se postaráme o Vaše účetnictví.

Vyberte si balíček služeb a jdeme na to

S námi se v džungli
čísel neztratíte

Naše balíčky služeb jsou speciálně nastavené tak, aby
vyhovovaly vašemu podnikání.

Účetnictví pro OSVČ

Udržujeme živnostníkům v režimu OSVČ finance v pořádku.

V základním balíčku dostanete:

Vedení evidence pohledávek a evidence závazků, evidence drobného majetku a karty dlouhodobého majetku

Výstupy z daňové evidence – vedení peněžního deníku, pokladního deníku a bankovního deníku.

Zadání účetních dokladů – vystavené a přijaté faktury, dobropisy, pokladní doklady a bankovní výpisy.

Dozvědět se více
od 1 999 Kč
měsíčně

Účetnictví pro malé firmy

Než se z malé firmy stane velká, je potřeba se porvat s řadou překážek.

V základním balíčku dostanete:

Záznam a zaúčtování účetních dokladů – vystavené a přijaté faktury, dobropisy, pokladní doklady a bankovní výpisy.

Vyhotovení účetních výkazů – deník vystavených a přijatých faktur i dobropisů, účetní deník, rozvaha, výkaz zisků a ztrát.

Dokladová inventarizace účtů a zpracování roční účetní závěrky za běžné období.

Dozvědět se více
od 4 999 Kč
měsíčně

Účetnictví pro velké firmy

Majitelé velkých firem potřebují znát neustále finanční pohyby a chtějí mít společnost stále pod kontrolou

V základním balíčku dostanete:

Vedení pokladního deníku, knihy bankovních výpisů, deník interních dokladů, evidence majetku.

Záznam a zaúčtování účetních dokladů – vystavené a přijaté faktury, dobropisy, pokladní doklady a bankovní výpisy.

Zastupování při komunikaci s úřady a podávání výkazů pro daňovou správu a jiné státní orgány.

Dozvědět se více
od 12 999 Kč
měsíčně

Účetnictví pro e-shopy

Jsme otevřeni digitalizaci a je to pro nás hračka

V základním balíčku dostanete:

Dokladová inventarizace účtů a zpracování roční účetní závěrky za běžné období.

Zaúčtování platební brány (GoPay, Comgate aj.).

Zastupování při komunikaci s úřady a podávání výkazů pro daňovou správu a jiné státní orgány.

Dozvědět se více
od 4 999 Kč
měsíčně
S námi budete
v bezpečí. Slibujeme!

Účetnictví a úřady máme na starosti my.

Nezáleží na tom jak velcí jste.

Reagujeme flexibilně na neustále změny legislativy.

Účetnictví a úřady máme na starosti my.

Umíme automatizovat a nebojíme se to přiznat, díky tomu vám můžeme nabídnout tak nízké ceny za služby.

Chci účetnictví od FIVO

Účetní firma – účetní služby Staré Město

Aktuálně přijímáme nové klinety! Fivo se už moc těší na to, až vám udělá ve vašem účetnictví pořádek.
Běžné účetní služby, komplexní ochrana financí a mnoho více.

Vedení účetnictví Staré Město

Společně s Vámi vybereme nejvhodnější formu spolupráce tak, aby byly kryty všechny Vaše potřeby. Účetní služby poskytujeme v různém rozsahu, od zajištění kontrolních a poradenských služeb až po kompletní outsourcing. Klienti nejčastěji volí zpracování účetní agendy v našich kancelářích, nabízíme však i možnost přístupu přes vzdálenou plochu nebo zpracování účetní agendy přímo ve Vaší kanceláři.

Zpracování učetnictví pro e-shopy

Jsme otevřeni digitalizaci a je to pro nás hračka. Jednotlivá čísla a výsledky jsou potřeba znát každý den. Bez správných a rychle dostupných informací se nedá rozjetý e-shop efektivně řídit.

Daňové poradenství pro právnické osoby

Nabízíme průběžné i jednorázové daňové poradenství. Poradíme Vám, jak se nezbláznit z podání daňového přiznání. Nedílnou součástí zpracování a vedení účetní agendy je oblast daní. Díky našim zkušenostem a externí spolupráci s daňovými poradci s mnohaletou praxí usnadňujeme klientům orientaci v daňové legislativě a dokážeme optimalizovat Vaši daňovou povinnost.

Daňová optimalizace

Na aktuální daňové problémy našich klientů operativně reagujeme prostřednictvím e-mailu i telefonu. Odpovědi na složitější dotazy zpracováváme nejčastěji ve formě písemných daňových stanovisek. Za prioritu považujeme též srozumitelnost a jednoznačnost našich doporučení klientovi a samozřejmě i rychlost dodání stanoviska.

Dále pro Vás zpracováváme:

Registrace k daním, přiznání k DPH, přiznání k OSS (One stop shop), zpracování kontrolního hlášení, zpracování souhrnného hlášení, zpracování silniční daně, zpracování daně z nemovitých věcí, zpracování daňového přiznání.

Profesionální péče o klienty

Jsme profesionálové v oblasti učetnictví a daní, a díky tomu se nemusíte bát, že bychom Vám nezodpověděli jakýkoliv Váš dotaz. Vzdělání a odbornost jsou pro nás klíčové, proto u nás samouky nehledejte. Jsme pro Vás k dispozici na telefonu, mailu nebo se za námi můžete zastavit na pobočce.

Chcete se na něco zeptat?

Jakmile gorila FIVO sleze ze stromu, ozve se vám a poradí.

    Tohle tady být musí, takže: Odesláním formuláře, souhlasím se zpracování údajů.

    Další služby účetnictví

    Zde je zlomek služeb se kterýma s námi můžete počítat. Kompletní přehled služeb najdete v ceníku zde.

    Registrace k veškerým daním bez zbytečných papírů

    Formuláře za Vás vyplníme elektronicky bez jakéhokoliv papírování. Ušetříte čas a přírodu.

    Podkladové dokumentace pro banky

    Jsme připraveni klientovi zpracovat profesionální podkladové materiály pro jednání s bankou například při žádosti o úvěr.

    Ocenění podniku

    Oceňování provádíme dle požadavku klienta na jednotlivé části podniku, nebo vybrané ukazatele jako ocenění pohledávek, závazků, nebo konkrétního druhu majetku, díky posudku budete znát aktuální tržní hodnotu Vaší firmy.

    Zajistíme dokumentaci pro výběrová řízení

    Můžete se na nás spolehnout i při zajištění dokumentu pro výběrová řízení.

    Vypracujeme firemní směrnice

    Vypracujeme kvalitně sestavené vnitropodnikové směrnice v souladu s legislativou.

    Čtěte naší účetní drbnu
    a naučte se víc o účetnictví

    Ukončení pracovního poměru: Průvodce podle zákoníku práce

    Ukončení pracovního poměru: Přehled možností a podmínek Rozvázání pracovního poměru je téma, které se týká mnoha zaměstnanců i zaměstnavatelů. Existuje několik způsobů, jak může…

    Jak efektivně řešit nesouhlas s výsledky daňové kontroly

    Jak efektivně řešit nesouhlas s výsledky daňové kontroly Daňová kontrola může být pro každého podnikatele či fyzickou osobu stresující záležitostí. V okamžiku, kdy je…

    Co jsou aktiva a pasiva?

    Jak číst účetní výkazy: Co jsou aktiva a pasiva? Jak číst účetní výkazy: Co jsou aktiva a pasiva? Účetní výkazy jsou nepostradatelným nástrojem pro…