Aktuálně přijímáme nové klinety! Fivo se už moc těší na to, až vám udělá ve vašem účetnictví pořádek. Běžné účetní služby, komplexní ochrana financí a mnoho více.
Společně s Vámi vyberemÚčetní Praha e nejvhodnější formu spolupráce tak, aby byly kryty všechny Vaše potřeby. Účetní služby poskytujeme v různém rozsahu, od zajištění kontrolních a poradenských služeb až po kompletní outsourcing. Klienti nejčastěji volí zpracování účetní agendy v našich kancelářích, nabízíme však i možnost přístupu přes vzdálenou plochu nebo zpracování účetní agendy přímo ve Vaší kanceláři.
Jsme otevřeni digitalizaci a je to pro nás hračka. Jednotlivá čísla a výsledky jsou potřeba znát každý den. Bez správných a rychle dostupných informací se nedá rozjetý e-shop efektivně řídit.
Nabízíme průběžné i jednorázové daňové poradenství. Poradíme Vám, jak se nezbláznit z podání daňového přiznání. Nedílnou součástí zpracování a vedení účetní agendy je oblast daní. Díky našim zkušenostem a externí spolupráci s daňovými poradci s mnohaletou praxí usnadňujeme klientům orientaci v daňové legislativě a dokážeme optimalizovat Vaši daňovou povinnost.
Na aktuální daňové problémy našich klientů operativně reagujeme prostřednictvím e-mailu i telefonu. Odpovědi na složitější dotazy zpracováváme nejčastěji ve formě písemných daňových stanovisek. Za prioritu považujeme též srozumitelnost a jednoznačnost našich doporučení klientovi a samozřejmě i rychlost dodání stanoviska.
Registrace k daním, přiznání k DPH, přiznání k OSS (One stop shop), zpracování kontrolního hlášení, zpracování souhrnného hlášení, zpracování silniční daně, zpracování daně z nemovitých věcí, zpracování daňového přiznání.
Jsme profesionálové v oblasti učetnictví a daní, a díky tomu se nemusíte bát, že bychom Vám nezodpověděli jakýkoliv Váš dotaz. Vzdělání a odbornost jsou pro nás klíčové, proto u nás samouky nehledejte. Jsme pro Vás k dispozici na telefonu, mailu nebo se za námi můžete zastavit na pobočce.
Zde je zlomek služeb se kterýma s námi můžete počítat. Kompletní přehled služeb najdete v ceníku zde.
Formuláře za Vás vyplníme elektronicky bez jakéhokoliv papírování. Ušetříte čas a přírodu.
Jsme připraveni klientovi zpracovat profesionální podkladové materiály pro jednání s bankou například při žádosti o úvěr.
Oceňování provádíme dle požadavku klienta na jednotlivé části podniku, nebo vybrané ukazatele jako ocenění pohledávek, závazků, nebo konkrétního druhu majetku, díky posudku budete znát aktuální tržní hodnotu Vaší firmy.
Můžete se na nás spolehnout i při zajištění dokumentu pro výběrová řízení.
Vypracujeme kvalitně sestavené vnitropodnikové směrnice v souladu s legislativou.
Sledujte nás na Instagramu a YouTube, kde pro vás vytváříme naučný obsah.